Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
請問哪裡有在賣八弦烏克麗麗、古典吉他呢?
Jul 8th 2013, 15:07

之前我有問過了,可是知識回答的是曼陀寧,但是我在網路上聽過呢?
雖然曼陀寧只有4條弦,但是他的聲音太高昂了,所以不向烏克麗麗的聲音了,其實8弦烏克麗麗也沒有像曼陀寧生音那麼高亢了;所以我想請教一下,請問哪裡可以買得到8弦烏克麗麗呢?

參考資料→ http://b.uke.tw/2010/08/5-6-8-strings-ukulele.html

我想請問古典吉他的問題,我是知道大多數古典吉他是無法調整琴頸,但是我有2個要好的同學,有買過古典吉他,其實可以調整琴頸,但是我往響孔裡面看,指板裡面都有放鋼條呢?

請問哪裡可以買得到,調整琴頸的古典吉他呢?

請網路上知識的朋友幫我解答問題,感激不盡

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()