Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 已解決 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
夢見榜單有我
Jan 12th 2014, 11:28

我考上高考上班已經好久了
我現在竟然還夢見
高普考的
榜單上有我的名字
連分發單位都看到了
很清楚
但跟我以前考上的完全不一樣
榜單跟分發單位完全不一樣
但是我又沒有參加考試
而且我最近參加的是技師考
跟夢裡的又不一樣
這代表甚麼意思?
[夢解] 
現實生活中 雖然高考錄取了 但內心對結果 仍有些許不滿意 與原先高度期盼分發單位 有很大懸殊 
主要是自己對方發單位 不是自己原先高估結果 內心產生一種遺憾不滿足所致 
簡單說 就是自己原先希望 能自己選擇單位 因成績關係 只能挑選別人剩下單位 潛意識中渴望 再面臨一次新的考試機會 取得高分 

東方宸

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()