Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
馬自達在台灣賣不好.剛好而以
Mar 2nd 2014, 16:35

這陣子想買車.
於是去了mazda 現場看車...
到了展示間..看到了三個人
一個約50歲的女人..一個是40歲的中年人
還有一個是接待我的約30歲年青人...

40歲中年人還在門口抽煙..
三人口中都帶紅黑斑(平日有吃檳榔)
早聞mazda業務水準.......
真是百聞不如一見...
我在內心告訴自已...不要以貌取人...

再聽業務介紹車子..完全沒有組織性..想到什麼就說什麼

試乘中問的問題也沒有辦法馬上回答...
原先以為是菜鳥..一問之下..已經做了快四年了...

我原先購車名單只有馬5...
業務這種水準...我想維修人員也好不好那去...
我怎麼有信心把車給他們保養...

我老婆一直問我...mazda真的是日本品牌的車嗎?...

_________
我沒有花錢就是老大的觀念
我只是覺得...
汽車很專門
業務又是門面...
見微知著...
買車當然不是買業務
但是後面的保修就是買車的重點了..
車上載的是我的全家...
沒有好的維修..我怎麼敢把車子交給你..

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()