Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 投票中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 投票中 
Host Unlimited Domains

Unlimited Domains, Unlimited Disk Space and Unlimited Transfer For One Low Price.
From our sponsors
K8四門有<b>V</b>改引擎改凸頂活塞連桿
Apr 25th 2014, 12:18

請問各位大大我是一個只會砸錢的改裝新手

我有改凸頂活塞 1萬多 (速度會差很多嗎?)
他建議我改連桿說這樣比較穩 也1萬多
也不知道多大的活塞跟多穩的連桿 = 口=

那位師父認識 他知道我都腳殘喜歡油門踩到底 所以她為了我的引擎壽命
所以他不知道怎麼用把我速度限制起來
可是現在限制後的速度跟我還沒做引擎的速度差不多 他說要我磨合5000千公里後再來 解

也不知道到時候的速度是差多少?
還有那1萬多ㄉ活塞多大
跟1萬多的連桿有很穩嗎 ?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()