Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[問題] 驗車時...
May 16th 2014, 23:10, by nonocom

作者nonocom ()

站內car

標題[問題] 驗車時...

時間Fri May 16 23:10:14 2014

今天去一家驗車場驗車 按照程序 我先到櫃台驗證件繳錢 結果櫃台大姐動作慢吞吞 電腦操作有夠慢的 我轉頭才發現我的車子被開到另一端了 我超傻眼 錢包 一堆卡還在車上 連放現金券及鑰匙的置物箱都沒蓋好 等我走到汽車那裡 發現技師大叔還坐上我身上................... 這一定要坐著好好在車上等我嗎? 難道不能開過去人先下來等我嗎? 第一次遇到這種事 不知道做何反應 我本來就是要去驗車 技師坐我車上沒錯呀 因為沒準備好就去櫃台驗證 車上放了什麼東西我忘沒記清楚 就算有東西不見我也不知道 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.250.58.88 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/car/M.1400253017.A.286.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()