Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 已解決 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
我想找一首男生翻唱梁靜如『給從前的愛』這首
Jun 10th 2014, 19:16

~你好~

我想找一首男生翻唱梁靜如『給從前的愛』這首

阿牛也翻唱過已經把網址寄給你了不曉得是不是你要找的哪首??  


給從前的愛 

作詞:李焯雄 
作曲:阿牛

你語氣是輕的 意思我懂得  
你轉身 雨季就來臨 沒什麼洗不乾
對 你是對的 再犧牲到底不值得  

趁現在有好的分開 總是好的

為何有了勇氣還是不夠 握緊的還是都放了手
摩擦裡 一點點 一些些 消失相愛的理由
為何有了愛卻還是不夠 到了手還是都鬆了手 
生活裡 一點點 一天天 沒發現 牽手變對手 

我一個人走 自由了 但要往哪走
我相信 你人是好的 但那愛呢 

為何有了勇氣還是不夠 握緊的還是都放了手
摩擦裡 一點點 一些些 消失了 相愛的理由
為何有了愛卻還是不夠 到了手還是都鬆了手
生活裡 一點點 一天天 沒發現 牽手變對手 

也許壓力在推 我和你才扣緊手臂
抵抗後疲憊 反而後悔 

為何有了勇氣還是不夠 握緊的還是都放了手
摩擦裡 一點點 一些些 消失了 相愛的理由 
為何有了愛卻還是不夠 到了手還是都鬆了手
生活裡 一點點 一天天 沒發現 牽手變對手 

我一個人走 自由了 但要往哪走
我相信 你人是好的 但那愛呢  
     

檢視圖片 檢視圖片
         

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()