Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 吉嘉電子-OEM技轉工程師
Jul 2nd 2014, 14:02, by c1823akimo

作者c1823akimo (詩手)

看板Tech_Job

標題[請益] 吉嘉電子-OEM技轉工程師

時間Wed Jul 2 14:02:42 2014

想問一下 有人知道這間公司嗎?? 找不到有人分享的 一些薪資和內部環境都沒資料可查 是否有大大可解答一下 該公司是透過104主動找我 因為yahoo信箱爛了好幾天 他剛剛打給我,問我有沒有收到信 我表示沒有 然後他問我面試意願? 我個人認為 我不是啥厲害的強者 但該公司也太積極了吧 我沒回信就打來了 是找不到人? 還是真的很需要我? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.12.218.2 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1404280964.A.97D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()