Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[問題] 行人+斑馬線=無敵 ?
Sep 7th 2014, 18:23, by Snapcaster

作者Snapcaster (Snapcaster)

看板car

標題[問題] 行人+斑馬線=無敵 ?

時間Sun Sep 7 18:23:16 2014

我的理解一直是 行人+斑馬線 = 無敵 不管有任何狀況 只要你是汽機車駕駛人,通過斑馬線一定要讓行人,否則只要出事 絕對是汽機車駕駛人負完全責任。 今天在中港路坐同事的車,他綠燈準備右轉 正在過斑馬線的一群年輕人以超慢的速度,一邊嘻笑通過 同事按了他們喇叭,我則以不敢置信的表情看著他 後來路人回嗆 : 叭三小 , 同事就跑下車,兩邊吵了起來 而由於我前述理解,我認為我同事是完全站不住腳的,於是就下車勸架 表明 : " 綠燈 + 斑馬線 + 行人 = 無敵 " 就算人家用爬的爬過馬路,你也無可奈何 " 同事卻覺得我很可悲,一定不會開車。出事居然不站在他那邊 但我自己在駕車時碰到行人過斑馬線,無論紅綠燈必讓 想請問我這想法有錯嗎 ? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.165.166.37 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/car/M.1410085401.A.C1E.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()