Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Startup Hiring: How to Hire the Best People

Attract and retain the best people. 7 lectures from top founders and CEO's about how to hire for your startup! Sign up for $19.
From our sponsors
84年次 兵役問題
Oct 26th 2013, 07:07

我想請問各位大大的問題

因為最近收到 國防部的身家調查

人生到了要面臨兵役的問題

不過我不想因為當兵失去人生打拼的時間

所以想起教有關免役的問題

我在家中排行老二

我哥哥因為僵直性脊椎炎 免役

我是否也會跟他有一樣的基因免役?

我身高 在學生時期是 175公分 現在體重 多在 107.X 到108之間

請問一下 這種條件是否也會免役?

我小時候因為 睪丸一顆沒下來 在嬰兒時期 動了一次隱睪症手術

現在睪丸一邊大一邊小 請問一下 是否能免役?!

有點怕怕的 好不容易找到了工作

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()