Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 拿到offer後~
Dec 25th 2013, 17:48, by handsomeawa

作者handsomeawa (割割)

看板Tech_Job

標題[請益] 拿到offer後~

時間Wed Dec 25 17:48:29 2013

各位前輩們好~~ 小弟最近剛錄取的一間A公司,人資打來的,也說要跑流程。 我想請問的是,人資說我OK的話就要讓上司與公司高層簽名,約一兩個禮拜, 可是期間我問薪資對方都說依公司規定,等到我答應之後會在寄薪資結構給我。 我想說 萬一信寄來薪資少了很多我不滿意怎麼辦 囧,可是我又答應對方了, 還是說可以拒絕?? 但是拒絕又先讓高層簽名不就多此一舉- -.. 請問這樣的流程是正常的嗎?? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 115.165.253.91

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()