Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Learning HTML & CSS shouldn't be difficult.

Master Trainer, Mark Lassoff, will teach you everything you need to know to create a creative and professional web site in 4 hours.
From our sponsors
昨天才第一次做愛 從床上知道她確實不是處女
Dec 26th 2013, 09:33

再過9天結婚ㄝ
昨天才從床上知道她不是處女__---我煩惱

這半年相處來她的言行是很像處女,
但是就是有點說不出來的怪!

就在前十天上網路看一些貼圖的論壇,
看到有人貼「我跟前女友性愛自拍圖」
因此我就點進去...

一看之下我快流了眼淚(真不爭氣,唉)!!!
這根本是她
頭上有顆誌,沒錯!!

而且一貼就幾十張,

我是處男
昨天才第一次做愛
從床上知道她確實不是處女__---我煩惱

我是處男插好幾次才成功
還拿床頭衛生紙擦一下,問:「怎麼沒血?」
她說,「小時候騎腳踏車破了。」

再過9天結婚ㄝ
昨天才從床上知道她不是處女__---我煩惱

中午我把網路看到的貼圖寄給她問她是否真實?
五點她回復貼圖是假的

如何看貼圖是真假??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()