Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Own a Kindle?

We find the best deals on Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free! Sign up today.
From our sponsors
google網域問題
May 9th 2014, 04:31

請問一下我在2012年向google 買請了網域,然後把blogger網址重新指向到該網域。

但是最近因為要給人做了換網頁要從Google Apps for Business 登入之後卻說您目前可用的帳戶都沒有存取權限,無法登入。

我去用30天免費版 Business 登入後先填了網域在去登入google帳號後填了基本資料選『使用我已購買的網域』,要我輸入網域輸入網域後它顯示『這個網域已經有人使用了。』.....但是我可以從blogger 那邊更改新文章也是blogger的擁有者阿...到底為什麼有人可以解答嗎??

Google給的問答都看過了沒有幫助,打電話去google客服她給了我0800233013但是要PING碼....我連登都登不進去網怎麼知道PING碼..另一隻0800233017打了好幾天都沒接

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()