Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[心情]我一直無法忘記妳
Aug 12th 2014, 04:12, by uiuio

作者uiuio (ykk339)

看板Boy-Girl

標題[心情]我一直無法忘記妳

時間Tue Aug 12 04:12:37 2014

我暗戀妳也有兩年了吧 妳除了長得正之外還是正 我知道妳一直以來都是單身 雖然我們不熟 但是我都有一直在默默注視妳 只要看到妳的笑容我就滿足了 有時候妳不經意望向我這邊 我的心臟都會急速跳動 眼睛不敢和妳對視 由此可知妳在我心中是多麼的重要 但是最近妳交男朋友了 每次在fb看到妳和他的閃文 我的心就好痛 我知道自己必須放棄妳 但是現在我還是會去fb翻翻妳的照片 看到妳我的痛苦就會減輕 我知道自己不能再這麼下去 我告訴自己要忘記妳 可是妳依然在我腦海裡不肯離去 現在我打這篇文章時又想起了妳 唉我已經不知道該怎麼戒掉妳... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.14.111.23 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1407787960.A.C82.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()