Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
我的JET POWER EVO 滿周歲了但是等不到女主人(純吐苦水)
Aug 18th 2014, 01:02

網友實在太神了,真的無法隱瞞事實(我自首)

其實我身高178 體重85公斤 @@

想說灌個4公分少個3公斤應該沒關係

唉....難道是因為我胖嗎?
---------------------------------------------------

小弟之前買了EVO,騎了一年了頭好壯壯

一直想和同事去聯誼,可是女同事都不讓我載!!!

我同梯的騎重機(T2)就有妹載,跟車有關嗎??

還是我的問題,我身高182 82公斤應該還好吧!!

大家覺得有必要改車嗎?還是有甚麼原因所以我都一直載不到女生

重機我買不起,改車花得起,不知道大大們有建議可以改兇一點的方式嗎?

今年去貢寮又被打一次槍超不爽的!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()