Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
7月9日風水世家的插曲
Jul 9th 2013, 15:03

符瓊音
斷翅的蝴蝶
詞:劉虞瑞
曲:陳國華

聽不見我心跳的聲音 但依然孤獨勇敢的呼吸
鎖上的回憶 捨不得拋棄 但鑰匙早已遺忘在風裡
既然沒有選擇的餘地 又如此殘酷讓我們相遇
美麗的夢境 破碎落一地 你可曾留下一片在懷裡

不敢想明天 不願想過去
是命運給了我決心 卻忘記了勇氣
愛情變了心 真心變絕情
像斷了翅膀的蝴蝶 困在冰天雪地
有誰能再還給我 一個人哭泣的權利

再多苦我都願煎熬 再多淚我都會擦掉
只有你還願意為我祈禱

(OS)
感情像風 人卻脆弱得像蝴蝶
折斷了翅膀 從空中墜落
愛情枯了 就像葉子離開枝頭
跟斷翅的蝴蝶一樣 旋轉墜落
斷翅的蝴蝶飛 哀鳴的像落葉
我旋轉在空中 妳的愛已不在
斷翅的蝴蝶飛 哀鳴的像落葉
我旋轉在空中 誰的愛已不在

選我我最快速(y)謝謝^_^

參考資料: 我看風水世家

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()