Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
關於2013年漫博 簽名會 相關問題【20點急】
Aug 13th 2013, 23:08

小弟我目前沒去過漫博過,剛好今年好死不死搶到某聲優的簽名會。

以下有幾個問題想問。

Q1.關於漫博,為何我看新聞寫說:瘋漫博,27天前就來排隊?

請問為何要27天前就來排隊,而且要排在哪? 這新聞我不太懂。

Q2.關於漫博簽名會,我搶到某某聲優的簽名會,有寫說當天簽名是到【A舞台】。

關於這點,我的問題是: A舞台是要先進場到裡面才能到A舞台 還是說 當天 擁有【簽名資格】的人可以直接去A舞台拿號碼牌排隊呢?

Q3.假如到A舞台排隊簽名的 是否只有一個人而已? 可以和朋友陪伴?

Q4.我有看當天的展示圖,A舞台是在左下,而一般出入口是在其他地方,那麼當天我擁有簽名資格的是否直接到A舞台,不需在外面跟人擠來擠去?

Q5.假如簽名完後,我是直接進入場內 還是又要從外面進場?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()