Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
挑染紫紅色退色?
Jan 31st 2014, 09:56

前幾天去挑染,我現在的底色是像摩卡色,但是略淺

我跟設計師說我要挑染紫色,是那種藍紫色那種,很深的紫那種

可是他既然染成紫紅色......

像下面那網址的顏色

http://www.ps-hair.com.tw/style_detail.php?id=684

現在後半部髮尾都是紫紅色 很明顯 像桃紅那樣

可是因為我還是學生 那麼明顯我不太喜歡

所以想問紫紅色退色會變甚麼色?? 我以為洗頭之後就會越來越淡

結果變更亮了... 有甚麼辦法可以讓他深一點?

還是紫紅色真的就一直是那個顏色不會退色?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()