Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Mobile01熱門文章
警察表示: 直行車最大~沒有誰對誰錯~
Jul 9th 2013, 12:24

剛剛開車去買個雞排而已也能發生交通事故~
跟一台機車擦撞~
大家先自行想像一下
我是左轉車,對方是從我左邊來的直行機車~
但是最後機車卻擦撞我的右前保險桿~
我跟警察解釋,他就說這沒有誰對誰錯,但是直行車就是比較大~
我說他都超雙黃線了,而且還是路口耶~
警察說那是因為他是為了閃我的車?
閃你那個嘿啦!
我左轉都已經幾乎轉成直行了~她還突然加速~
別說我唬爛~有影片有真相!
[embedded content]
請從2分05秒開始看~
最慘的是我出門前泡的泡麵,後來都爛掉了........
其實沒很嚴重,對方機車完全沒事人也沒倒~
我的保桿就破掉一點,霧燈內縮....只要霧燈那邊處裡的好,我真的無所謂~
目前只有開聯絡單,保險公司叫我先去估價不要修,會再聯絡~
按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhybnwxggadn 的頭像
    qhhybnwxggadn

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()