close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[心得] 我的第一個舒芙蕾(蘭芝)
Apr 3rd 2014, 11:47, by Jing1129

作者Jing1129 (Jing)

看板MakeUp

標題[心得] 我的第一個舒芙蕾(蘭芝)

時間Thu Apr 3 11:47:43 2014

最近看板上大家的舒芙蕾文真的燃起我熊熊大火 但也很怕買了不適合自己又丟在旁邊 前幾日剛好看到有板友轉賣蘭芝的舒芙蕾#13蕊 立馬下手XDXD 今天收到一用驚為天人TT 遮瑕力算還不錯,光澤度佳,10秒底妝完成!!!! 但唯一缺點我覺得不夠白阿T.T 比我手黑(跪倒) YSL超模用01覺得剛好 大家都說韓系美妝偏白,怎麼我用都會這樣 之前用Etude house 的貼身情人的最白那色 用過一次我以為我得黃疸病,從此冷凍 想順便請問大家有沒有人可以推薦給我白一點的舒芙蕾? IOPE如何呢? 我已經掉進這個洞爬不出來了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 140.130.21.83 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1396496867.A.814.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhybnwxggadn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()